Finska serien

Mushtaq <3

Heej! Sjukt grym blogg du har måste jag säga. Läser den typ varje dag, fortsätt så! Denna blogg kommer bli ganska stor i framtiden :) Jag ville fråga dig om två saker. Det ena är kommer du följa tillbaka i Instegram om jag följer dig? Den andra är kan vi köra länkbyte jag o du? Jag heter Mushtaaq i Instegram, följer dig nu! <3

Svar: Hejsan :) Tack så sjukt mycket, din är superfin den med ♥ så kul att höra och tack för att du är en så bra läsare. Inte varit inne på datan så inte kunnat svara, och krånglar nu så vet inte om kommentaren kom fram (: Jadå, följer dig på insta nu :) Jag gör gärna länkbyte
Sanna

2012-08-04 @ 16:52:29
URL: http://Swagonmee.blogg.se

Jag gör bloglovinbyten och även länkbyten - Tipsa gärna om tävlingar

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (syns bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Designen är gjord av mig - SANNAWIDMAN.SE
RSS 2.0
Light Grey Pointer