Jag klarade det!!

Rebecca

grattiss :)


Behöver du filmtips så kika mitt senaste inlägg på bloggen så hittar du massa tips (länken tar dig dit direkt). Kommentera gärna om du vet någon bra film också som jag kan kolla på ikväll. Kram!

Svar: Tack! :))
Ska kika in. kram!
Sanna Widman

2015-04-28 @ 15:40:18
URL: http://webben7.se/artikel/120999/filmtips
Emma - Jekks

jag har också problem med engelskan, det är tufft! matte och engelska borde klassas som otroligt svårt (och matten, lite onödigt;))

Svar: Aha okej. Ja matten känns oerhört onödig vissa gånger. ;)) eller de flesta haha. Alltid haft svårt för grammatiken gällande engelskan och att våga prata, är rätt bra på att uppfatta men blivit mycket bättre! :D
Sanna Widman

2015-04-28 @ 17:03:04
URL: http://jekksfoton.blogg.se
ɑ n n i k ɑ

Fin bild!

Svar: Tack :D
Sanna Widman

2015-04-28 @ 18:31:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Tina

Sv: vad roligt! Hur ska du fira Valborg då?:) då har du lite planer! Härligt att vara ledig på fredag!:) Jadu i morgon är jag ledig, så då blir de bowla och lite sånt med min pojkvän, torsdag jobbar jag kväll så kan tyvärr inte fira Valborg :( fredag jobbar jag kväll! Lördag är jag ledig då ska jag på möte sedan bowla och ut och äta och dricka med jobbet! Söndag skulle jag jobbat men tog semester, man kan vara rätt seg dagen efter när kan druckit och sånt!:)

Jätte grattis till dig att du höjt dig så mycket!:) Gud vad duktig du är!! Ha en fortsatt sin kväll!

Svar: Japp! Jag vet inte helt 100 hur jag ska fira ännu dock, får se imorgon vad som riktigt var planerat. Javisst är det ledigt, vad roligt med bowling, sjukt kul är det. :) Ja kan tänka mig att man är lite extra seg efter det så skönt med ledigt då.
Åh tack så jättemycket, så himla glad över det, och stolt över mig själv! :D <3
Sanna Widman

2015-04-28 @ 21:17:38
URL: http://lifelivelaughlove.blogg.se

Jag gör bloglovinbyten och även länkbyten - Tipsa gärna om tävlingar

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (syns bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Designen är gjord av mig - SANNAWIDMAN.SE
RSS 2.0
Light Grey Pointer