SofftDagar! =D

Åsa

Hejsan! =)

Jag läste inte igenom dom riktigt, men.. haha du har sökert fått som från Fb, annars om du har varit riktigt duktig har du sökt upp varje med en ordlista! ahahahhahah xD :P

2010-12-21 @ 15:37:37
Sanna (:

Haha, en sak kan jag ju säga och det är att dom INTE är från facebook, denna gången faktiskt inte! ;)

Jag har heller inte sökt upp dom i en ordlista..

Jag har inte läst igenom alla heller så (:

Jag har sökt på internet.. ..

"God Jul och Gott nytt år på olika språk"

Söker man på ;) Sen kan man hitta :)



Hehe



// Konstiga språk ;) // Sanna

2010-12-21 @ 15:48:51
URL: http://fotbollssanna.blogg.se/
Anonym

Jaha,, haha XD

2010-12-21 @ 15:49:33

Jag gör bloglovinbyten och även länkbyten - Tipsa gärna om tävlingar

Namn:
Kom ihåg mig?

Mejl: (syns bara för mig)

Bloggadress:

Kommentar:

Designen är gjord av mig - SANNAWIDMAN.SE
RSS 2.0
Light Grey Pointer